søndag den 17. februar 2013

Fødselsdagskage

Min venindes mor havde fødselsdag, og jeg havde lovet at lave en kage til hende. Det skulle være en overraskelse fra min veninde.
Jeg havde lovet at lave en kage med et hjerte indeni - men det gik ikke helt som planlagt. Jeg forsøgte to gange at bruge Wiltons bageform, og begge gange gik kagerne i stykker. Jeg har brugt formen mange gange, og jeg har aldrig haft problemer før, så jeg ved ikke, hvad der gik galt denne gang.
I stedet fik jeg lavet to chokolade-lagkagebunde, og jeg lagde den sammen med den jordbærmousse, som oprindeligt skulle have været i hjertet.
Da jeg skulle smøre kagen med nutellaccreme, var det heller ikke så samarbejdsvilligt, så det kom til at tage ret lang tid!!! Til sidst drillede fondanten - så der var ikke meget, der blev som jeg havde planlagt. Kagen blev dog færdig, og min veninde var tilfreds med resultatet:-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar